پوزیشن پست دکترا در رشته رمزنگاری کاربردی دانشگاه ETH زوریخ

دسته بندی: عمومی

2020/07/12


پوزیشن در یک نگاه

عنوان: جذب پژوهشگر پست دکترا در رمزنگاری کاربردی (قرارداد 2 ساله با مدت ثابت)

کارفرما: دانشگاه ETH زوریخ

محل کار: شهر زوریخ

ددلاین: 31 آگوست 2020

مدت زمان: 2 سال

نوع شغل: پست دکترا

رشته های مرتبط: علوم اطلاعات، ارتباطات کامپیوتری (شبکه ها)، امنیت سایبری، ساختار داده ها، محاسبات توزیع شده، سیستم های عامل، زبان های برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار

 

درباره کارفرما

گروه رمزنگاری کاربردی بخشی از مؤسسه امنیت اطلاعات گروه علوم کامپیوتر را تشکیل می دهد. این موسسه تحقیقاتی، تحقیقات متنوعی را در زمینه های بسیاری را انجام می دهد، از مبانی ریاضی رمزنگاری گرفته تا ساختن راه حل ها برای رفع مشکلات در تأمین امنیت شبکه ها، سیستم های سایبر فیزیکی و برنامه های کاربردی. از آنجا که امنیت، موضوعی بسیار بین رشته ای است، پروژه های این گروه با شرکای صنعتی و سایر حوزه های علمی مرتبط و مشترک است. مؤسسه امنیت اطلاعات، از طریق انتشاراتی در اماکن برتر، انتشارات نرم افزار های منبع باز، محصولات و شرکت های اسپین آف، سابقه بسیار خوبی دارد.

گروه رمزنگاری کاربردی در آوریل 2019 تحت رهبری پروفسور کنی پترسون تأسیس شد. در حال حاضر 4 پژوهشگر پست دکترا و 3 دانشجوی دکترا دارد، انتظار می رود که تا پایان سال 2020، این تعداد به 5 پژوهشگر پست دکترا و 6 دانشجوی دکترا برسد. این گروه به طور گسترده در حوزه رمزنگاری کاربردی کار می کند، بعلاوه همکاری های دیگری مثل تحقیقات در رمزنگاری پست کوانتومی، طراحی و تجزیه و تحلیل پروتکل های کانال ایمن، حملات و دفاع برای پایگاه داده های رمزگذاری شده و طراحی API رمزنگاری.

 

درباره پروژه

این پروژه شامل تحقیقات مشترک با شریک تجاری Crypto Quantique است که در لندن انگلستان مستقر است. Crypto Quantique در حال توسعه یک ساختار راه حل جدید (KPA) برای تولید، توزیع و تأیید اعتبار کلیدهای رمزنگاری است که توسط دستگاه های اینترنت اشیاء (IOT) و ابر ها (Clouds) استفاده می شود. این معماری شامل تعدادی از موجودیت های مختلف و پروتکل های رمزنگاری است که بین آنها اجرا می شود.

 

درباره پوزیشن

از کاندیدای منتخب انتظار می رود که با محققان و توسعه دهندگان همکار در Crypto Quantique ارتباط تنگاتنگی برقرار کند. این ارتباط شامل برنامه ریزی و اجرای جلسات تحقیقاتی منظم، تهیه و ارائه گزارش های تحقیقاتی، و همچنین سفرهای بین المللی برای حضور در جلسات تحقیقاتی است. کاندیدای منتخب، تحقیقات را درمورد الگوریتم های رمزنگاری شده پست کوانتومی و نحوه استقرار آنها در تنظیمات اینترنت اشیاء انجام می دهد، با هدف استفاده از دانش به دست آمده جهت اطلاع رسانی به استفاده از الگوریتم های رمزنگاری پست کوانتومی مناسب در Crypto Quantique KPA . کاندیدای منتخب، مشغول تحقیق در مورد پروتکل های احراز هویت و مجوز برای سیستم های اینترنت اشیاء که از آنها الهام گرفته شده است و می تواند در Crypto Quantique KPA اعمال شود، می شود.

 

اپلیکیشن شما

  • رزومه
  • لیست نشریات علمی (در صورت وجود)
  • اطلاعات تماس با 3 استاد (یا همان توصیه نامه)
  • پروژه های مربوط به توسعه نرم افزار (در صورت وجود)

 

مشخصات شما

این موسسه به دنبال نامزدهایی می باشد که دوره دکتری را تکمیل کرده و یا در حال تمام کردن آن هستند، و دارای یک پیشینه تحقیقاتی قوی در یک یا بیشتر از حوزه های تحقیقاتی زیر باشند:

  • رمزنگاری پست کوانتومی و استفاده از آن در حوزه های کاربردی خاص
  • طراحی و تحلیل رسمی پروتکل های رمزنگاری شده برای تأیید اعتبار، مجوز و توزیع کلید
  • رمزنگاری کاربردی برای اینترنت اشیاء

کاندیدای ایده آل، زمینه علمی در رمزنگاری را با تجربیات توسعه نرم افزار ترکیب می کند. آنها قادر خواهند بود این کار را از طریق سابقه ای که از انتشارات علمی با کیفیت بالا دارند و همچنین برجسته کردن پروژه های خاص توسعه نرم افزاری که در آن نقش داشته اند، نشان دهند. داوطلبان باید مهارت های ارتباطی کتبی و کلامی بسیار خوبی داشته باشند. لازم است توانایی مسئولیت پذیری در جهت کار خود و کار مستقل را نشان دهند. داوطلبان باید بتوانند به سفر های بین المللی  بروند تا در جلسات پروژه و انتشار علمی نتایج پروژه شرکت کنند.

 

اطلاعات بیشتر

لطفاً تا تاریخ 31 آگوست 2020 اپلیکیشن خود را از طریق لینک درخواست، ارسال کنید.

لینک درخواست

لطفا توجه داشته باشید که تنها اپلیکیشن های ارسال شده از طریق پورتال برنامه آنلاین بررسی می شوند. اپلیکیشن هایی که از طریق ایمیل یا خدمات پستی ارسال شده باشند، در نظر گرفته نمی شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موسسه می توانید به وب سایت www.informationsecurance.ethz.ch مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گروه رمزنگاری کاربردی می توانید به آدرس www.appliedcrypto.ethz.ch مراجعه کنید.

سوالات مربوط به پوزیشن باید به پروفسور کنی پترسون به آدرس ایمیل kenny.paterson@inf.ethz.ch ارسال شود.

 

 

 


دیدگاه کاربران